Sevgi Somuttur



Yanlış okumadınız. Bence sevgi somuttur. Soyut gibi gözükür. Öyle gibidir bir yerde. Ama bence sevgi somuttur.

  • Ya da benim sevgilerim somuttur. Yaşarım ben severken. Sevgiyle yoğrulurum. Bitip tükenirim bazen. Bu ister bir kadına olsun isterse başka bir şeye.
  • Çok bellidir benim bir şeyi sevip sevmediğim. Hiç saklayamam. Hemen sarılmak isterim. Öpüp, koklamak. Koşmak, hoplamak-zıplamak. Durup dururken "enteresan" bir şeyler yapmak.
  • Neredeyse gözle görülür sevgim. Ayrı bir yere koyarım sevdiklerimi. Hele ki aşık olduklarıma. Dünyanın merkezine oturturum onları. Semalarda dolaştırırım. Hiç basmaz ayakları yere ben onları severken.
  • Yıkımlarım da büyüktür benim. Terkedildiğimde. Yıkımdan da öte. Ölüm sanki. Bu sonuç kaçınılmazdır. Bu kadar çok sevince kaybedince de yıkımım büyük olur. Sevgim gibi tersi de somuttur.
  • Biri bana ters birşey yapmaya görsün. Sonsuza dek unutmam. Galiba çok uçlarda yaşıyorum hayatı. Bunu farkettim geçenlerde. Biraz ortalamak lazım. Uçlarda yaşayınca insan, belki sevgileri büyük olabiliyor. Ama yıkımlar ise çok daha büyük.
  • Karar verdim artık. Bu kadar abartılı olmayacağım hayatta. Yine çok sevmeye devam edeceğim tabiki ama bir yere kadar. Yıkımlarım da artık ölüm gibi olmayacak. Düşmek yok artık. Ayakta kalmak vaktidir.
  • Ne dersem diyeyim. Benim sevgilerim hep somut kalacak. Anlayacak sevdiklerim sevildiklerini. Ben hiç zorlanmam "Seni Seviyorum" derken. Pişmanlığım yoktur bu konuda birçokları gibi. Yeri geldikçe söylerim hiç çekinmeden. Hem öyle fısır fısır da değil. Gayet de duyulur bir sesle. Çünkü sevmek, sevilmek büyük nimet. Kaç kişi var ki gerçekten sevdiğimiz ya da sizi seven ? O yüzden sevginiz somut olsun onlara. Kaybettikten sonra üzülmeyin. Boşuna olur çünkü.


Acı ama GERÇEK !

0 karalama: