Belki Bir Gün Özlersin...


Birikiyorum. Patlamaya hazır içimdeki saatli bombalarım. Ne kadar da rahat yalan söyledim. "Sana aşık falan değilim". Öyle miyim? Peki değilsem neden şuan kalbim sızlıyor? Neden atılmaya hazırlanan yay gibi gerilmiş durumdayım? Aylardır usul usul sevmekteydim oysa seni. Sabırla doğru zamanın gelmesini bekliyordum. Seni seviyordum. Seni başka gözlerde, başka yüzlerde hayal ediyordum. Ben seni başka sevgilerde arıyordum. Ama hiç bir sevginin senin boşluğunu doldurmayacağını da biliyordum. Sadece deniyordum. Aylardır sadece bekliyordum. Beni farketmeni, sevmeni diliyordum Tanrı'dan. Sonra dualarımın kabul olması için yeniden dua ediyordum. Bugün artık sona yaklaştık. Senin bu kadar kör, bu kadar sağır olabileceğini bilmezdim. Görmüyor musun? İşitmiyor musun? Seviyorum diyorum. Defalarca kez söyledim. Sen neye yordun bunu bilmiyorum ama ben tam manasını hissederek söylemiştim her seferinde..

Gidiyormuşsun. Git bakalım. Benim sevgimden kaç adım uzağa kaçabilirsin ki? Seni sevmemi Tanrı'dan başka kim engelleyebilir? Ne kadar daha duymazdan gelebilirsin aşk sözcüklerimi? Sana şiirler yazmadım mı? Onlarca hem de.. Ben bunları haketmiyorum demiştin. Hayır! Asıl senden başka kimse haketmiyordu onları. Seni çocukluktan beri tanıyorum. Biliyorum sık görüşmedik ama sen kalbimde hep vardın. Adın hergeçtiğinde içimde biryer sızlamıştı. Yıllardır aradığım doğru kişisin sen. Neden bu kadar ilgisizsin? Neden sevmiyorsun? Zorla güzellik olmadığı gibi de zorla sevgi de olmaz farkındayım. Ama hiç denedin mi? Hiç acaba dedin mi? Belki mutlu olabilirdik. Belki...

Sana garip gelebilir ama, bana da garip geldi onca zaman, benim sevgimi kırmızı renkli bir sıvı gibi düşün. Hangi kabın içine koyarsan onun şeklini alan bir sıvı. Ama asla gaz değil. Uçup gitmedi hiç bir zaman. Belki derinlerde çalkandı durdu aylardır. Ama hep ordaydı. Sen nefes alışlarımdaydın, gözyaşlarımdaydın. Sen kalbimin en gizli yerindeydin. Kendime bile itiraf edemedim belki de çoğu zaman sevdiğimi seni. Yıllarca aşk nedir sorusunun cevabını aradım durdum. Bir gün sana da söylediğim gibi hiç aşık olmamıştım belki de. Kim bilebilir ki aşkın gerçekte ne olduğunu? Hani sana açılmıştım. İçimdeki duyguları paylaşmıştım. O zamanlar işte o kap tam da aşka benziyordu. Sana olan sevgim de aşk kokuyordu. Sonra anladım ki zamana ihtiyacın var. Bekledim. Sessizce. Arkadaşça bekledim. Böylesinin seni daha mutlu edeceğini düşünüyordum. Beni mutlu etti mi? Ama önemli olan senin mutlu olmandı. Bu zaman zarfında seni hiç sıkmadım. Hiç üzerine gelmedim. Birileri girdi - çıktı hayatıma. Onları da sevdim belki ama senin sevgin hep derinlerde bir yerde yaşıyordu. Küllerinden doğmayı bekleyen bir Zümrüdü Anka kuşu gibi canlıydı. Senin içinde olduğun herşey gibi sana olan sevgim de çok güzeldi. İnanır mısın çok büyük aşk acısı çekmedim seni severken. Çünkü biliyordum sana hiç bir zaman erişemeyeceğimi. Abarttığımı düşünebilirsin. Ama sen abartılmayı da hakediyorsun. Birileri beni sevdi. Ben birilerini sevdim. Sen birisini unutmaya çalıştın. Belki hala unutmaya çalışıyorsun. Ama hiç bir şey seni sevmek kadar güzel değildi. Ya da hiçkimsenin sevgisi, senin beni sevebilme ihtimalinden daha değerliydi. Sessizce bekledim doğru zamanın gelmesini. Fakat anlıyorum ki o zaman sonsuza dek gelmeyecek. Sen beni hiç bir zaman arkadaştan öte sevemeyeceksin. Nasıl ki bunca zaman seni rahatsız etmeden, hırpalamadan sevdiysem, bundan sonra da sevmeye devam edeceğim. Buna ne sen ne de bir başkası engel olabilir. Adına kırmızı renkli sıvı dediğim bu sevgim hiç bir zaman aşkın kabına girmeyecek. Bunu acı da olsa öğrendim. Üzülmedim mi? Tabi ki üzüldüm. Ama sonsuza dek üzgün kalmayacağım bunu da biliyorum. Bir gün birisi daha çıkacak karşıma ve onu seveceğim. Belki aşık bile olabilirm...

Fakat hani olur da bir gün tekrar konuşmaya başlarsak, affedersen demiyorum çünkü affedilecek birşey yaptığımı düşünmüyorum, lütfen güzel olmadığını söyleme olur mu? Çünkü önce bana sonra da sevgime hakaret etmiş olursun. Ayrıca artık diyemezsin ki kimse beni sevmiyor, aşık olmuyor. Bal gibi de olmuş bak. O beğenmediğin çocuk sana şiirler yazmış, seni usul usul da olsa hep sevmiş, beklemiş, değer vermiş, özlemiş, sevgine susamış.. Diyemezsin ki kimse benim için uzak diyarları aşıp gelmiyor. Gelmiş işte. Seni gene beklemiş, özlemiş, sevgine susamış... Diyemezsin. Demeye hakkın yok! Bil ki başka bir şehirde çocuğun biri seni çok sevmiş ve sevecek. Sana çok aşık olmuş zamanında. Yüzünü bir kez olsun görmek ona yetmiş. Saçlarının kokusunu duymak onu dünyanın en mutlu insanı yapmış. Eğer bunları inkar edersen ve bir gün kimse beni sevmiyor diye mutsuz olursan o çocuğa haksızlık etmiş olursun...

Başka bir şehirden
Başka bir dilde
Dünyanın en güzel kızına
ki o kız dünyanın en güzel gözlerine sahip...
Elveda..
Başka bir hayatta görüşürüz...

Emre C.

5 karalama:

maskeli balo dedi ki...

offf yaa bırını uzaktan sevmek cok kotu bırsey dımı kı onun senı sevmemesı yada haberı olmaması ınsanı en yakan kalbıne acı veren seydır ama yuzunu gormesende o senı sevmesede ask uzaktanda o olmadanda sevılır bak sana bır sey anlatacam ben 6. sınıftayken sonsuzum 8. sınıftı ben onu severdım ama onun haberı bıle yoktu aradan yıllar sonra aynı sehırdeyken degıl bır baska sehırde bıraraya geldık tesadufen bır arkadas sayesınde ama kımse bılmıodu onu sevdıgımı o benı tanımıodu aynı orta okulda olmamıza ragmen ve bız ozaman buyumustuk bırsey oldu. kı bu kaderdı ve ben hala ıcımde onu sevıodum ama hıc solemmestım cıkmaya basladık 3 yıldır hıc ayrılmadan devam edıyoruz aılelerımzde bılıo ve ben 1. senemız doldugunda anlatmıstım bu olayı sok olmustu belkı sende baska sehırde degılde aynı sehırde bekleersen yıllar gectıkten sonra benım gıbı kavusabılırısn :)

Deathless dedi ki...

ya ben maskeli balo adım gorunmuo :)

Emre C. dedi ki...

Ya bizim durumumuz biraz farklı. O bu yazıyı okudu. İyi bir arkadaşım kendisi. Aynen yazıdaki gibi gelişti herşey. Sadece bekliyorum. Elimden başka da birşey gelmiyor. Aslında mesele aynı şehirde olup olmamak değil, onun ne hissettikleri ve şuan hala bir tepki vermedi. Bakalım zaman.. yorum için teşekkürler..sevgilerimle..

Nilay Demirel dedi ki...

Çok güzel bir yazı yazmışsın. Okurken acaba gercek hislerinmi diye düşündüm tabı baska türlü çıkmaz böyle sözler insanın kalbinden.. bilirim.. Dilerim bu sevgin karşılık bulacaksa sürer ama bulmayacaksa söner içindeki ateş..Öteki türlü başa çıkması zorlaşır. gittikçe büyür ve bir türlü dinmez.. Nedir bu koru alevlendıren.. Bence imkansızlık.. ulaşamamazlık.. ve uzaklık..
sevgiyle kal(:

Emre C. dedi ki...

"Nedir bu koru alevlendıren.. Bence imkansızlık.. ulaşamamazlık.. ve uzaklık.." belki de evet dediğin gibi... Ama bu kez tövbe ediyorum. Soyunuyorum artık imkansıza olan zaafımdan. Karşılık bulmayacak biliyorum. Ateş söner mi? Her seferinde, her yerde duyduğumuz gibi gene "zaman", hep zaman... sevgilerimle, teşekkür ederim güzel yorumun için Nilay... ;)