Gelmemiş Sevgiliye Mektup

Canım,

Sana şimdiden böyle seslendiğim için umarım bana kızmıyorsundur. Ne yapayım seni çok seviyorum ve bunu saklayamıyorum. Daha tanışmadık seninle. Nerede, ne şekilde ve ne zaman tanışırız, Allah bilir ama bir gün olacak bunu biliyorum. Sen "O" olacaksın. Bayan doğru'sun sen ve beni sonsuza kadar seveceksin. Beni çok seveceksin ve sonsuza dek.. Bunu da dile getireceksin zaten.

Nasıl oluyor bilmiyorum ama hissediyorum bunları. Hislerime güvenmem gerektiğini de söyleyeceksin. Onları eğitmeliyim değil mi? Ayrıca senin hislerin de kuvvetli olacak. Uzun konuşmalarımız olacak hisler üzerine. Bir çok konuda uzalaşma sağlayacağımıza inanıyorum. Seni özlüyorum biliyor musun? Seni tanımadan özlüyorum. Gözlerin renkli olacak. En kötü ela. Benimkiler gibi düz açık kahve olmayacak ama sen benimkilerin daha güzel olduklarını iddia edeceksin. Sen ne söylesen bana şiir gibi gelecek. Sana binlerce şiir yazacağım. Başka konuda yazmak istemeyecek kalemim. Susup kalacak adeta. Ama mevzu sen olunca çağlayacak kelimeler ve sanat kokacak mısralar. Senin gelişinle sanat da eteğine yapışacak.

Benim maviyi sevdiğim gibi sen de seveceksin ama en sevdiğin renk kırmızı olacak. Siyah ve beyazı da çok seveceksin. Benim tuttuğum takımı tutacaksın ya da beni çok sevdiğinden tutar gibi yapacaksın. Beni üzmek istemeyeceksin. Çünkü sen biz tanışana kadar çok yorulmuş olacaksın. Huzuru ararken beni göreceksin. Belki tanışıyor olacağız ve birden farkedeceksin beni veya yeni tanışmış olacağız. Ama sana da garip gelecek ki; biz birbirimizi çok eskiden beridir tanıyormuşuz gibi olacak. Sana huzuru altın tasla sunacağım. Kana kana içeceksin. Süslü laflarıma biteceksin. Ağlayacaksın bazen şiirlerimi okurken. "Bunlar gerçekten bana mı ait, benim için mi yazılmış" diyeceksin, ben ise koskacaman bir evet diyeceğim nehir gözlüm. Seni sevdiğimi söyleceğim kulağına. Çok sessiz söylesem bile tüm evrenin ruhu hissedecek bunu ve huzur dolacak o da.

Ay ışığı güzel saçlarında parıldarken, ellerimi bırakmak istemez gibi tutacaksın. Sana çok sevdiğim şairden şiirler okuyacağım. Sen ise benimkilerden bir tane isteyeceksin. Utanacağım. Bu utangaçlığım sana sevimli gelecek. Daha çok utanacağım. Sokak köşelerini döneceğiz. Ya kimseler olmayacak dışarılarda ya da bize kimse yokmuş gibi gelecek. Birden bir rüzgar esecek. Hafif üşeyeceksin. Bana yanaşacaksın. Ben ise içimden Tanrı'ya şükürler edeceğim. Seni bana hediye olarak verdiği için. Seni haketmediğimi bilsem de gene de mutlu olacağım. Ben işte canözüm o an mutlu olacağım. Sen bana yaslanmışken, rüzgar eserken, ay tepemizdeyken ve ben Tanrıya şükrederken...

Mutlu günlerimiz de olacak, kötü günerimizde.. Ama biz iki iyi arkadaş olacağız. Hayat arkadaşı. Evlenir miyiz, şuan bilmiyorum ama bunu çok isterim. Çünkü sen O'sun. Yıllardır aradığım güzel gözlü kız ve bana bir el tutma mesafesi kadarsın. Çok kibarsın ve yumuşak huylusun. Sesin de çok güzel söylemem gerek. Ara ara şarkılar söyleceksin ve hayranlığımı kat ve kat arttıracaksın. Sesini nadir de olsa yükselteceksin bana. Kavgalarımız da olacak. Onlar da aşkımız gibi büyük olacak. Bir kavga sonrası ben sinirden kendimi evden sokağa atacağım gecenin bir yarısı. Sen bana ne kadar kızgın olsan da perdenin arkasından nemli gözlerle beni izleyeceksin. Merak etmeden duramayacaksın. Dönüş saatim geciktikçe kendini yiyeceksin. Pişman olacaksın. Ben eve dönünce boynuma atlayacaksın. Benim de sinirim geçmiş olacak ve ben de sıkı sıkı sarılacağım sana. Gözyaşları içinde öpüşeceğiz..

Bilmiyorum. Sen olur musun? Seninle yollarımız kesişir mi? Acaba kesişti mi? Yoksa seni ıskaladım mı? (Allah'ım lütfen böyle olmasın) Sen bana gelene kadar, ben sana kavuşuncaya dek şimdilik hoşçakal. Seni şimdiden çok özledim canım..

Seni seven ve hep sevecek biraz deli, biraz dolu çocuk Emre'(n)
nokta.


0 karalama: