Cuma, Şubat 15, 2008

Birazdan Geleceğim Yanına

birazdan geleceğim yanına
cebimde sevgi sözcükleri
ve aşk
belki?


birazdan geleceğim yanına
ardım sıra şiirlerim gelecek
ve yazılarım
 
birazdan geleceğim yanına
sonra koşup öyle bir sarılacağım ki,
bir olacağız
biz olacağız
 
birazdan geleceğim yanına
ve çocuklar
yüzlerce, binlerce
 
birazdan geleceğim yanına
elimde çiçekler
kır çiçekleri
rengarenk
 
birazdan geleceğim yanına
ve eski aşklarım
vuracağız onları birlikte
 
birazdan geleceğim yanına
yüzümde kocaman bir tebessüm
şaşırma!
senin eserin bu
 
birazdan geleceğim yanına
diyeceğim ki:
yerim senin yanın,
ah! benim diğer yarım
 
birazdan geleceğim yanına
geleceğim söz
yanına
birazdan
 
birazdan geleceğim yanına
leblebi de getireyim mi?
çok severdin hani
sıcak sıcak
Karşıyaka'dan
 
birazdan geleceğim yanına
üşüdüm
sıcaklığın sarsın ruhumu
sefil ruhumu
 
birazdan geleceğim yanına
ah benim canım
gülüm
bir tanem
 
birazdan geleceğim yanına
duramıyorum senden uzakta
zor
ayrılık çok zor
 
birazdan geleceğim yanına
ama önce kokum gelecek
kokuna karışacak
aşk kokacak yer gök
 
birazdan geleceğim yanına
gözlerinin içine bakacağım
ben değilse de gözlerim konuşacak
 
birazdan geleceğim yanına
şöyle haykıracağım
seni seviyorum
hem de çok
pek çok..
 
10 şubat 2008,Eskişehir

Hiç yorum yok: