Salı, Mayıs 04, 2010

Melek Yüzlü Şeytan


 
Melek yüzlü bir şeytanım ben. Kötülüğün yer yüzündeki bekçisi...

Uzun yıllardır yaşarım bu topraklarda. Siz deyin bin ben diyeyim on bin...

Çok insanlar tanıdım. Çok insanlar gördüm. Çoğunu yoldan çıkardım, başını döndürdüm, sarhoş ettim, aşık ettim..

İnsanlar ''aşk tanrısı eros'' diye birşey uydurmuşlar. Oysa tanrı tektir. Bilirim. Ama aşık eden benim insanları. Aşk benim işim. Ayrılıklarsa başka mevzu...

Çok yer gezdim. Binlerce kez öldüm. Binlerce kez doğdum. Ruhum çok insanı dolaştı. Hala da dolaşmakta. değişmeyen tek şey: melek yüzlü şeytan oluşum...

Melek yüzüme kanar insanlar benim. Aldanır, inanıverir. Bense hainin tekiyim oysa. İhanet, adam kandırmaca, sahtekarlık benim ustalık alanıma girer...

Dünyada ne kadar kötülük varsa benden bilin siz. Günah keçisiyim ben. Günahkarım. Günahın ta kendisiyim. Kötüyüm ben. Kötülük benim göbek adım...

Kah en derinlerde balıklarla yüzerim, kah en yükseklerde kartallarla savaşırım. Başka işim gücüm yok. Kendimi eğlerim. Canım ne isterse onu yaparım...

Her mahlukatın bir yaradılış sebebi var şu dünyada. Benimkisi muzurluk etmek. Muzurluk biraz ''masum'' kaldı ama olsun...

Canımın istediğini söylerim ben. Söverim. Hem de düm düz giderim alayına. Ağzım bozuktur. İçim fesattır. Kurnazımdır. Kalbim nefret ve kin tohumlarıyla doludur.

Saçarım o tohumları yer yüzüne. Eğer kin bu topraklarda bitmiyorsa bendendir. Kindarları çok severim. Kindarım.

Hem melek hem şeytanım ben. Hangi yüzümü göstermek istersem onu gösteririm. İstersem insanlar çok sever beni. İstersem de nefret ederler benden. Yaparım...

Kafatasımı ikiye bölse biri sağ kısımdan mavi ışıklar çıkar. Melek yanımdır benim. Sol kısımdan ise koyu katran akar ki; kötülüklerim buradandır...

Ama eni konu bir canlıyım ben. Bir sonum var herkes gibi. Mutlaka bu topraklardan da göçeceğim...

Sonum ne olur bilinmez. Ama şimdilik kötülük etmeye devam ediyorum. İnsanlarsa pek cahil ! Hemen aldanıyorlar bana...

Yaptığım kötülüklerin arkasında imza bırakırım ben. Melek yüzlü şeytan diye...

Çünkü ben melek

yüzlü

bir

şeytanım...



Emre C.-Eskişehir

Hiç yorum yok: